Lovački portal SRBIJALOV - Forumske diskusije: Gazdovanje lovištem

Navigacija
 Naslovna
 Vesti
 FORUM
 Pravila sajta
 Kodeks lovaca
 Kalendar lova
 Članci o lovu
 Sajmovi lova
 Galerija
 Linkovi
 Knjiga gostiju
 Kontakt
 REKLAMIRANJE
REKLAME
REKLAMIRAJTE SE KOD NAS

Domen za Lovačka udruženja

Lovački savez Centralne Srbije

INTERMAKER
Vreme

Pregled teme
 Štampaj teme
Gazdovanje lovištem
Lala
 Kad sam bio lovac početnik, učili su me stariji da je red i običaj da se posle lova vrši smotra divljači, da se lovci po završenom lovu okupe na lovačkom domu, i da je taj deo lova bio podjednako zanimljiv kao i odstrel. Neću zaboraviti šale, rasprave, zezanje posle lova. Svako je ostajao koliko je mogao: 15 minuta ili 3 sata, ali običaj se poštovao. Smotra divljači je vršena i iz razloga da se sav odstrel prijavi.
Danas retko gde naidjem na striktno poštovanje ovih običaja. U većini mesta divljač smotaju u gepeke kola, i odmah iz lovišta pravac kući. Nekolicina nas još uvek po navici odemo posle lova na kafu i piće, ali gledam ove mlade lovce (mlade po godinama), kako ne umeju da uživaju. Ne osudjujem ja njih, ali mislim da nisu shvatili da nije lov samo pucanje i odstrel. I mislim da su tu dosta krivi stariji lovci, koji ih nisu na vreme podučili.
Interesantno je da se slična stvar dešava u skoro svakom lovištu gde sam lovio. Mladji posle lova tutanj, stariji ostanu.
Ovde su, po meni, glavni krivci lovnici i grupovodje (desetari). Na ovaj način se otvara mogućnost neprijavljivanja ulova, a samim tim i loše evidencije o odstrelu.
Bogu 'fala, što sam Lala Smile

Lovac Stari

Boban kaže:
Pa tako cete da lovite 2-3 sezone i posle ce da se pitate pa
gdeja ona divljac nema nista,ali ako se vi lovci sami ne pobunite da bude veca kontrola nad lovistem jer vi i placate.
Jer ce biti da ste platili a niste fazana i zeca ni videli.

Kako sejete tako i berete!
Dobar pogled.

Bojanpk