Najbolji je...
|
Podunavac |
Objavljen 08.09.2017. 19:37
|
Lovčina
Upisa: 7755
Pristupio: 17.12.2010. 23:54
|
Imao sam prilike da za 4-5 ratnih godina isprobam skoro sve popularne terence koji su se nalazili u voznom parku naše vojske i policije (i UN-a). I ako bi ocenjivali samo terensku prohodnost Defenderu bi dao najveću ocenu, a posle njega starom modelu Toyote Land Cruiser. Odma za njima Nissan Patrol i Mitsubishi Pajero, kao i Mercedes G klasa ili Daimler Steyr Puch. Stari model Jeep Cherokee i naravno Ruski UAZ i Lada Niva. Ali je Defender ipak priča za sebe. Provezao sam ga u Bosni na planini Treskavici gde ni sam nisam mislio da ću proći. Tuda ni koza prošla ne bi. Ja sam dužio dužu verziju Defender 110, dok je model 90 još prohodniji zbog kraćeg neđuosovinskog razmaka. Vozio sam i daleko skuplji Land Rover Range Rover, ali je od Defendera samo udobniji, a nikako prohodniji. I mislim da u klasi serijskih terenskih vozila nema prohodnijeg i univerzalnijeg vozila od Defendera.
|
|
|
|
ficha007 |
Objavljen 09.09.2017. 13:41
|
Lovčina
Upisa: 1601
Pristupio: 01.10.2010. 14:36
|
Meni se strašno svideo. Nemam skoro pa nikakvog vozačkog iskustva sa ovim i ovakvim vozilima, ali me je osvojio na prvi pogled. U svemu je danas on dinosaur među modernim automobilima, ali lično ne bih imao ništa protiv da ga imam, čak i kao prvi i jedini auto. Jedino što bi morao da ima je klima.
ČVRSTINA VERE, ČISTOTA DUŠE, ČESTITOST ŽIVOTA
"Ko sme, taj može. Ko ne zna za strah, taj ide napred" ( Vojvoda Živojin Mišić )
|
|
|
|
DakiNS |
Objavljen 09.09.2017. 14:07
|
Admin
Upisa: 10248
Pristupio: 31.08.2010. 09:25
|
Da je napucan jeste , da bih ga rado posedovao - istina, ali ne patim.
KADA BUDEM LOVIO U VEČNIM LOVIŠTIMA LOVIĆU SA BRETONOM
|
|
|
|
Tomash |
Objavljen 09.09.2017. 15:03
|
Veteran
Upisa: 740
Pristupio: 04.02.2012. 17:44
|
ficha007 kaže:
Meni se strašno svideo. Nemam skoro pa nikakvog vozačkog iskustva sa ovim i ovakvim vozilima, ali me je osvojio na prvi pogled. U svemu je danas on dinosaur među modernim automobilima, ali lično ne bih imao ništa protiv da ga imam, čak i kao prvi i jedini auto. Jedino što bi morao da ima je klima.
To ako ti se sviđa auto nije nikakav problem. Ljudi za 300 eura instaliraju klime na kombajne(klima skroz pozadi gde je motor, a creva i odvodi idu sve do kabine gde je izlaz hladnog vazduha, puno creva, veliko punjenje gasa), a kod putničkih vozila je to još jednostavnije, posebno kod starog džipa gde možeš u motornom prostoru da biraš gde ćeš da je staviš.
Za putovanja i nije baš praktičan, do mora u CG ako naiđeš na kamion, voziš se za njim do mora kao sa matorom mečkom 200d, ako ne i sporije
Ali zato ne moraš putem, možeš i prečicama preko kanjona |
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 09.09.2017. 20:53
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Podunavac kaže:
Imao sam prilike da za 4-5 ratnih godina isprobam skoro sve popularne terence koji su se nalazili u voznom parku naše vojske i policije (i UN-a). I ako bi ocenjivali samo terensku prohodnost Defenderu bi dao najveću ocenu, a posle njega starom modelu Toyote Land Cruiser. Odma za njima Nissan Patrol i Mitsubishi Pajero, kao i Mercedes G klasa ili Daimler Steyr Puch. Stari model Jeep Cherokee i naravno Ruski UAZ i Lada Niva. Ali je Defender ipak priča za sebe. Provezao sam ga u Bosni na planini Treskavici gde ni sam nisam mislio da ću proći. Tuda ni koza prošla ne bi. Ja sam dužio dužu verziju Defender 110, dok je model 90 još prohodniji zbog kraćeg neđuosovinskog razmaka. Vozio sam i daleko skuplji Land Rover Range Rover, ali je od Defendera samo udobniji, a nikako prohodniji. I mislim da u klasi serijskih terenskih vozila nema prohodnijeg i univerzalnijeg vozila od Defendera.
Zemo apsolutno si u pravu što se poredka terenaca tiče a evo i moje rang liste (po prohodnosti): 1.Defender,2.Mercedes G klasa, 3.zajedno Patrol i Pajero pa ostali.... ali kratke verzije isključivo!!!
Te stare "Rbine" gaze i prolaze, nežališ ih, neštediš ih, nije te briga ako se očeše od neku granu.... oni tome i služe...
Ovi noviji, nazovi, terenci (SUV) nisu nizašta- jedino je Defender zadržao tu jednostavnost spoljašnjosti i unutrašnjosti tako da daje do znanja čemu služi a to nije odlazak sa porodicom na more ili odlazak u super market....već odlazak u planinu, na blatnjav drum ili u šumu... i mečka je zadržala spoljašnji izgled još od 70-tih godina -al novija je skupa do bola i nekako mi seljoberska...
Lično, Pajera kockicu nebi menjao ni za Defendera... on je meni prošao tamo gde neko nebi traktorom pomislio da ide... Nije skup, održavanje nije skupo, nije ni neki potrošač, udoban je a jedina mana kockice je odsustvo gepeka pogotovo ako je na TNG kao što je moj....
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
DakiNS |
Objavljen 09.09.2017. 21:09
|
Admin
Upisa: 10248
Pristupio: 31.08.2010. 09:25
|
Nabrojaste vi svašta , ali sam primetio da u brdskoplaninskim krajevima mnogo koriste starog Suzuki Samuraja. Mala kubikaža , mali potrošač , ne kvari se a ide ko brdska koza . Istina neudobnost i skučenost su neprevaziđeni .
KADA BUDEM LOVIO U VEČNIM LOVIŠTIMA LOVIĆU SA BRETONOM
|
|
|
|
givan |
Objavljen 09.09.2017. 21:50
|
Član
Upisa: 55
Pristupio: 18.06.2015. 01:40
|
DakiNS kaže:
Nabrojaste vi svašta , ali sam primetio da u brdskoplaninskim krajevima mnogo koriste starog Suzuki Samuraja. Mala kubikaža , mali potrošač , ne kvari se a ide ko brdska koza. Istina neudobnost i skučenost su neprevaziđeni .
Daki,upravusi.
Lovim u takvom lovistu,i uglavnom se voze nive,samuraji,ar55... .
A za druge nema mesta,uski ili nikakvi putevi,sa vecim dzipovima slaba vajda. |
|
|
|
Kile_ |
Objavljen 10.09.2017. 09:08
|
Lovčina
Upisa: 1429
Pristupio: 04.08.2009. 21:33
|
Kad vec kazete malo trosi ajde neko ko ima samuraja da mi iskreno kaze koliko trosi?
Samo 300 i 4x4
|
|
|
|
kaludra |
Objavljen 10.09.2017. 10:02
|
Član
Upisa: 89
Pristupio: 13.10.2011. 22:05
|
dal grad ,auto put il teren
10 -11L minimum |
|
|
|
Kile_ |
Objavljen 10.09.2017. 10:22
|
Lovčina
Upisa: 1429
Pristupio: 04.08.2009. 21:33
|
eee pa to je. to je realna potrosnja... kako za koga ali po meni to nije "mala potrosnja" za "malu kubikazu" . Ja vozim suzuki Jimny svaki dan i dal po gradu dal na otovrenom u njivi 4x4,sa klimom ili bez trosi 10,00L ni gram vise ni gram manje. i po meni to nije mala potrosnja.... za razliku od twinga koji mi trosi 5l na otvoreno, 6 po gradu. a kubikaza Jimnya 1325 kubika sto prelazi 1300 kubika te spada u vecu tabeli prilikom registracije isto ko i za 1600kubika.
Samo 300 i 4x4
|
|
|
|
canis aureus |
Objavljen 10.09.2017. 15:20
|
Admin
Upisa: 4116
Pristupio: 22.01.2010. 15:41
|
jedan drugar mi se kune da mu Samuraj ne prelazi 7l benzina ili 10l plina .
Takođe, drug sa kojim često idem u lov vozi Vitaru 1600cm i kaže da mu je potrošnja oko 7-8l benz ili 10l plina
The best of the World all game caliber 8x57JS
|
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 10.09.2017. 20:44
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Potrošnja Pajera 2600cc 103ks je 24-25l plina na 200km ( ili ti
12-13l na 100km) od Plandišta do Kanjiže...
U off road je malo drugačije napr. do dela lovišta gde lovimo ima oko 15km asfalta i oko 10 km poljskog puta potroši oko 15l plina (sipamo za 1000din) tamo i nazad... nas 4 po 250 din za jedan lov...možda ni ne potroši toliko al to je sigurica...
Neznam za Samuraja koliko je širok jer trag po kojim ja vozim je dosta širok, traktorski, i ima mesta gde je dubok trag, i gde je mekano... Pajero je visok i dosta širok, neznam dali bi Samuraj bio idealan za Vojvođansko blato.. verujem da je majka za uzane planinske puteljke....
nit sam ga vozio nit sam se vozio u njemu pa nebi da komentarišem, al pišem lično iskustvo sa Pajerom.... a jako mi se sviđa i Patrol iz 1990 god... i da, reg. za Pajera je oko 40,000din iako je 1988 god.
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
schweps |
Objavljen 10.09.2017. 21:24
|
Član
Upisa: 169
Pristupio: 06.01.2014. 23:18
|
Drugar sa kojim lovim ima Samuraja 1300kubila i potrosnja kaze 8-9l na 100km
|
|
|
|
DakiNS |
Objavljen 10.09.2017. 22:14
|
Admin
Upisa: 10248
Pristupio: 31.08.2010. 09:25
|
Moj drugar ima Samuraja onog 970 kubika i kaže da ne prelazi 7 litara, a pošto je ionako skučen neće ni da montira plin
KADA BUDEM LOVIO U VEČNIM LOVIŠTIMA LOVIĆU SA BRETONOM
|
|
|
|
Djurovic Djordje |
Objavljen 11.09.2017. 09:03
|
Stari član
Upisa: 206
Pristupio: 07.02.2011. 01:20
|
Meni je potrosnja pajere kockice 2.5 td bila oko 12l na otvorenom, a off road nisam ni gledao, onda sam izvukao usis za vazduh stavio surlu i smanjio potrosnju na oko 9-10l, a i ide bolje.
Svi smo mi ljudi, ali retko ko je čovek.
|
|
|
|
Podunavac |
Objavljen 11.09.2017. 11:04
|
Lovčina
Upisa: 7755
Pristupio: 17.12.2010. 23:54
|
Po meni pravo terensko vozilo mora da ima dizel mašinu. Kao i blokadu diferencijala i redukciju. Bez toga nema terenske vožnje.
|
|
|
|
Kile_ |
Objavljen 11.09.2017. 11:41
|
Lovčina
Upisa: 1429
Pristupio: 04.08.2009. 21:33
|
Za blokade se slazem, bez blokade diferencijala po mogucstvu i centralnog diferencijala ebes dzip. Oni auto 4x4 je njesra po meni. A za dizel se ne slazem po meni benzinac zakon i bez plina! Za lov obicno su stariji dzipovi tih vecih kubikaza pa dizeli pa dodje novembar decembar minus 5 i nece da pali te oslabi akumulator te nafta smrzne te pumpa pisa... Benzinac batoo
Samo 300 i 4x4
|
|
|
|
Tomash |
Objavljen 11.09.2017. 11:58
|
Veteran
Upisa: 740
Pristupio: 04.02.2012. 17:44
|
Podunavac kaže:
Po meni pravo terensko vozilo mora da ima dizel mašinu. Kao i blokadu diferencijala i redukciju. Bez toga nema terenske vožnje.
Sve ove kriterijume ispunjavaju domaći proizvođači IMT i IMR
Slažem se sa Kiletom, terenac je najpotrebniji kada najviše zaguzzi zima. Bez obzira na klirens, pa čak i kada je sve ravan put, brdo u planini i gravitacija u kombinaciji sa snegom, čine svoje, pa onda treba i 4x4, a treba i da ne mrzne.
Navodno više se ne prodaje obična i D2 nafta kod nas, ali kada su minusi, to oni koji na dizel voze, najbolje znaju.
Stričev GL(šminkerski džip, mnogo bogat čovek), dva sata ga grejali kaloriferima da ga upali, na kraju uzeo službeni auto iz firme žnj klase na benzin, kresnuo i otišao gde treba. |
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 11.09.2017. 14:54
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Sto se tice dal dizel dal benzin evo jednog primera: lovio u Knezevcu i negde u bog zna kojem delu lovista ugledam povecu lokvu,ono off road- pariz dakar itd... zaletim se kroz nju,voda prsti okolo,brisaci skidaju blato sa soferke, ono strava medjutim posle 30-40m ugasi se Pajcika i ko mrtav konj... mokri kablovi,bombina,kapa na raz.paljenja.... dva sata ko budale cekamo da se osusi i tek onda nekako upalio na tri svecice posle i cetvrta proradi.... dodjem kuci,izrezem dve flase od soka i provucem kablove od razvodnika i tako ga zastitim isto i na bombinu... nikad vise nije stao a gazio sam ga kroz vodu i zivo blato.... zimi palio na zub... jedina je mana upravo to sto se zezas sa kablovima,svecicama dok dizel ima grejace,smrzavanje nafte i filtera bez obzira sto sada imaju u evrodizelu aditivi u filtru se zadrzi jedan mali deo vode i parafina koji napravi problem.... tako da gledajuci isto ti je to... a sto se tice potrosnje bas me briga koliko potrosi, samo da me ne ostavi u lovistu...
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
Podunavac |
Objavljen 11.09.2017. 21:00
|
Lovčina
Upisa: 7755
Pristupio: 17.12.2010. 23:54
|
Dizel mašina ima veći obrtni momenat, elastičnija je, vuče iz nižih obrtaja, izdržljivija je, manje troši, otporna na vodu i teže se pregreva. A kada je ispravna nema problema sa paljenjem. Ja već 20 godina vozim dizele, stoje mi ispred kuće na ćupriji i nikada nisam imao problema sa paljenjem ili smrzavanjem nafte. Dizel terenac sa izvučenim usisom za vazduh može da ide kroz vodu preko poklopca mašine. Koji benzinac to može? Ne sećam se da sam nekada video u policiji ili vojsci ozbiljno terensko vozilo sa benzinskim motorom. Osim Lada Nive, Fiata Kampanjole i UAZ-a. Ali to su arhaična vozila totalno zastarela. Jedini benzinac kojem skidam kapu je Pinzgauer. Ali me strašno nervira njegov zvuk motora i nabijanje turaže prilikom polaska ili pred svaku prepreku. Kod dizela je to mnogo manje izraženo. Manje prepreke savladava pod lerom.
|
|
|