Postovanje lovci,
Ja sam prvi put na forumu pa bih zeleo sve da vas pozdravim i ujedno zamolim za pomoc u izboru psa za lov prepelice.
Ujedno da napomenem da sam pocetnik u lovu na prepelicu i da nikada nisam imao lovackog psa.
Nemogu da se odlucim izmedju njemackog ostrodlakog pticara, madjarske vizle i englenskog pointera.
Sta mi vi preporucujete i zasto?
Unapred hvala!
Zasto samo za prepelice valjda ces da lovis drugu sitnu divljac,fazana,zeca?Ali svi ovo psi ce ti biti dobri u lovu na svu ovu divljac,ali znaj da poenter ima najbolji nos od svih ovih pasa,ali zato ima i mane,a kao jedna od njih je to da nece da ide u trnje i strugu.Ja ga imam zato ti to i kazem.Nisu svi psi isti ja ovo kazem iz mog iskustva.
mds0891 kaže:
Postovanje lovci,
Ja sam prvi put na forumu pa bih zeleo sve da vas pozdravim i ujedno zamolim za pomoc u izboru psa za lov prepelice.
Ujedno da napomenem da sam pocetnik u lovu na prepelicu i da nikada nisam imao lovackog psa.
Nemogu da se odlucim izmedju njemackog ostrodlakog pticara, madjarske vizle i englenskog pointera.
Unapred hvala!
Poenter je neprikosnoven ali ima i svoje mane kao sto je rekao kolega nece da ide u trnjake i to mada od mog kolege psi ulaze nema prepreke za njih.
Nkd je stvarno inzvaredan pas po meni medju najlepsim psima za lov .
NOD takodjen samo je malo chupavi .
Engleski seteri su takodje dobri dobrog njuha pretrage marke aporta.
Bretoni su super psi mali psi velikih mogucnosti po mom misljenju su najbolji pticari jer sam ja najvise privrzen toj rasi pasa.
Zato ti predlazem kolega da izadjes na teren sa ostalim kolegama koji imaju ove pse i da vidis koja ti rasa odgovara za lov da jednostavno se uveris na terenu kako rade ti psi i sta ce ti najbolje odgovarati a ne posle da se kajes.
alex, nije to dobro resenje. Ti ucis svog kera kako tebi odgovara, a ne kako njemu odgovara, svaki pas moze da se nauci po tvojoj zelji, uz normalno mnooooooooogo truda i rada,.