Lovački portal SRBIJALOV - Forumske diskusije: Pomagajte! (u kvaru sam)


Navigacija
 Naslovna
 Vesti
 FORUM
 Pravila sajta
 Kodeks lovaca
 Kalendar lova
 Članci o lovu
 Sajmovi lova
 Galerija
 Linkovi
 Knjiga gostiju
 Kontakt
 REKLAMIRANJE
REKLAME
REKLAMIRAJTE SE KOD NAS

Domen za Lovačka udruženja

Lovački savez Centralne Srbije


INTERMAKER
Vreme

Pregled teme
 Štampaj teme
Pomagajte! (u kvaru sam)
sheytan
 Jaooo hehehe Ondak izvini zbog prozivq! iveli 3
novi način otvaranja tema je bzvz... Sad

DOBAR DVOGLED!!! iveli 3

http://www.youtube.com/watch?v=GOzgvb4hc5U
 
Jank
 

sheytan kaže:

DakiNS kaže:
Baš me interesuje ko će da da pravi savetGrin


hehehe El si ti, beshe, iz otpichq branshu? PRIZNAJ! Grin

A ja, kao vishedecnijski nosilac naochari, mislim da treba da moo boode cilj oshtar, po cenu mootne mooshice(kad prichamo o sachmaru)! Stari


Lala će reši vaši problami sas oči,....samo da se vrne na forum....Lupa
Lov je stil mog života...Pas]yoursmiles.org/msmile/animal/m0218.gif
 
Podunavac
 

Scorpion Hunter kaže:

arnotije kaže:

od komtema kaže:
Najmanja rucica je za blokadu prednjeg diferencijaja,mozda si polomio diferencijal,ali nijedan mehanicar ti nemoze dati tacnu dijagnozu dok ne pogleda auto kod rusa moze svasta da bude.

Mozda je greska u kucanju, ali Niva nema blokadu prednjeg vec samo blokadu centralnog diferncijala, a da jos ima prenjeg i zadnjeg u tek bila bi bruka sa njom.

Lada niva nema blokadu ni prednjeg ni zadnjeg diferencijala vec samo blokadu reduktora.. Bye



Nešta si kolega pobrkao. Reduktor se ne blokira. Lada ima dve ručice. Jedna je reduktor a druga blokada diferencijala.
Tri prsta 2Kolce
 
Scorpion Hunter
 Kolega Podunavac Lada Niva ima tri rucice. Menjac, reduktor i blokadu. Blokada nema nikakve veze sa diferencijalima na Ladi nivi. Ako neko ne veruje neka lepo legne ispod nje pa neka pogleda gde idu rucice, rucica koja sluzi za blokadu nalazi se na reduktoru samim tim blokada diferencijala nije moguca niti postoji. Bye
 
kelt
 blokadom se ne blokira reduktor vec centralni diferencijal koji je UZ reduktor ili kod nekih vozila cak u istom kucistu, ali definitivno se blokira CENTRALNI diferencijal iz kojega izlaze kardani prednji i zadnji pa se pomocu te blokade vrsi ravnomerni obrt oba kardana stim i obe vuce. reduktor je dodatni prenos izmedju menjaca i centralnog diferencijala koji se ukjljucuje ili iskljucuje po potrebi, inace redukuje dodatno broj obrtaja koji izlaze iz menjaca. zadnji i prednji diferencijal se ne blokiraju kod nive ali neka vozila i tu blokadu imaju , tako da ste svi pomalo u pravuB)
Mi necemo reci gde praznina zveci
Kao klepka suplja,
Mi hocemo dela velikih bez reci-
Zuljeva i znoja, stradanja i vere,
Pelina iz cije zuci pcela bere
i med slatki skuplja.
A. Santic
http://www.youtube.com/watch?v=pDIl8R...re=related
 
Scorpion Hunter
 

kelt kaže:
blokadom se ne blokira reduktor vec centralni diferencijal koji je UZ reduktor ili kod nekih vozila cak u istom kucistu, ali definitivno se blokira CENTRALNI diferencijal iz kojega izlaze kardani prednji i zadnji pa se pomocu te blokade vrsi ravnomerni obrt oba kardana stim i obe vuce. reduktor je dodatni prenos izmedju menjaca i centralnog diferencijala koji se ukjljucuje ili iskljucuje po potrebi, inace redukuje dodatno broj obrtaja koji izlaze iz menjaca. zadnji i prednji diferencijal se ne blokiraju kod nive ali neka vozila i tu blokadu imaju , tako da ste svi pomalo u pravuB)

Kelt delimicno si u pravu ali ne sasvim ika Taj "centralni diferencijal" je u sklopu reduktora. Tako da nisam pojedinacno hteo da nabrajam sta se sve blokira kod Lade nive vec sam jednostavno napisao ima blokadu reduktora... Sto se tice diferencijala prednjeg i zadnjeg tu nepostoji nikakva blokada. Cac i ova nazovi blokada koju ima u reduktoru ne funkcionise kod starijih modela jos nesto najgori reduktor na svetu ima Lada Niva koji je najcesci pogonski kvar na njoj i uopste nije jeftin kvar Bye
 
kelt
 to je toSadniva
land roverB)
Mi necemo reci gde praznina zveci
Kao klepka suplja,
Mi hocemo dela velikih bez reci-
Zuljeva i znoja, stradanja i vere,
Pelina iz cije zuci pcela bere
i med slatki skuplja.
A. Santic
http://www.youtube.com/watch?v=pDIl8R...re=related
 
Scorpion Hunter
 

kelt kaže:
to je toSadniva
land roverB)
Bravo 2 Lada niva je samo nuzno zlo ako covek nema pare za bolje. Inace ruski auto u moje avlije ne ulazi vise. jednom sam se zajebao i kupio Cenzurisano po imenu Lada Niva i nikad vise.
Dobra je da se koristi kao sluzbena Grin kad drugi placa gorivo i odrzavanje Grin daleko joj lepa kuca...
 
Podunavac
 

Scorpion Hunter kaže:
Kolega Podunavac Lada Niva ima tri rucice. Menjac, reduktor i blokadu. Blokada nema nikakve veze sa diferencijalima na Ladi nivi. Ako neko ne veruje neka lepo legne ispod nje pa neka pogleda gde idu rucice, rucica koja sluzi za blokadu nalazi se na reduktoru samim tim blokada diferencijala nije moguca niti postoji. Bye



Nisam kolega mehaničar i neznam gde šta ide i kako, ali znam kako radi. Naravno da Lada ima tri ručice ali menjač ovde nisam hteo da spominjem. Blokada služi da bi vrtila sva četiri točka, a ne samo dva koja su manje opterećena. Reduktor služi da smanji brzinu a poveća snagu vozila. Kako je to rešeno mehanički na Ladi stvarno ne znam, ali sam dosta vozio Ladu i znam da ima i bokadu diferencijala i reduktor.
Tri prsta 2Kolce
 
strahinja
 Nebih se slozi sa vama,lada niva je jedan od boljih terenaca za nase uslove,jeste da je neudobna ali izlazi gde pozelis..
 
arnotije
 

Scorpion Hunter kaže:

arnotije kaže:

od komtema kaže:
Najmanja rucica je za blokadu prednjeg diferencijaja,mozda si polomio diferencijal,ali nijedan mehanicar ti nemoze dati tacnu dijagnozu dok ne pogleda auto kod rusa moze svasta da bude.

Mozda je greska u kucanju, ali Niva nema blokadu prednjeg vec samo blokadu centralnog diferncijala, a da jos ima prenjeg i zadnjeg u tek bila bi bruka sa njom.

Lada niva nema blokadu ni prednjeg ni zadnjeg diferencijala vec samo blokadu reduktora.. Bye


Da ne bi bilo rasprava i da ne kucam evo jednog finog teksta koji objasnjava sta radi reduktor,sta blokada difer.sta je diferencijal i kao sve funkcionise, i

"MOLIM VAS, procitajte ovo. Znam da je dugacko ali mislim da ce odgovoriti na sve nedoumice oko koriscenja blokade i reduktora.

Reduktor i blokada diferencijala su dve potpuno razlicite stvari. Nemaju nikakve veze jedna sa drugom osim sto se kod nive nalaze u istom kucistu.

Diferencijal je uredjaj preko koga se snaga motora prenosi na tockove, ali omogucava da se tockovi okrecu razlicitim brzinama. Zamisli auto koji ima samo zadnji pogon. Kada ides kroz krivinu, spoljni tocak mora da se vrti brze od unutrasnjeg jer prelazi veci put. To omogucava diferencijal.
Isto to je i uloga centralnog diferencijala, jer prednja i zadnja osovina moraju da se vrte razlicitim brzinama.
Znaci kod pogona na sva cetiri tocka, moras da imas centralni diferencijal koji ce da dozvoli da se prednja i zadnja osovina vrte razlicitim brzinama, pa onda u prednjoj i zadnjoj osovini imas po jedan diferencijal koji omogucava da se levi i desni tocak okrecu razlicitim brzinama.

Mana obicnog diferencijala je sto nema nikakvu kontrolu raspodele snage na levi i desni tocak (ili na prednju i zadnju osovinu). Sva snaga ide na onaj tocak koji se lakse vrti. Ako se jedan tocak nalazi na ledu a drugi na suvom, vrtece se samo onaj koji je na ledu.
E sad, zbog toga je kod terenskih vozila stavljena blokada. Kada se ona ukljuci diferencijal se izbacuje iz funkcije i obe osovine koje iz njega izlaze se okrecu istim brzinama. Rezultat je to da se istim brzinama vrti i tocak koji je na ledu i ovaj drugi koji je na suvom.
Slicno vazi i za blato - jedan tocak je dohvatio neku cvrstu podlogu ispod blata i hteo bi da krene, ali drugi je ceo u klizavom blatu i mnogo je lakse pokrenuti njega... sve dok se ne blokira pa se oba okrecu.

Da li je sada jasnije?

Evo sada primer. Npr. Niva se nalazi prednjim tockovima u blatu koje je pomesano sa kamenjem, a zadnji tockovi su na suvom. Ako diferencijal nije blokiran, snaga ce se kroz njega prenositi samo na one tockove koje je lakse okrenuti, a to su oni u blatu. E sad, posto je jedan tocak u blatu naleteo na kamen, on ima dobru podlogu i on bi mogao da povuce. Ali drugi tocak je samo u blatu i snaga koja dolazi iz centralnog u prednji diferencijal ce da se prenese samo na tocak koji je u blatu. Rezultat je da se okrece samo jedan tocak ioako je 4x4 Niva.
E sad, da bi se izvukaoi i takve situacije, treba da se blokira centralni diferencijal. Rezultat je da se snaga ravnomerno prenosi i na zadnje tockove koji su na suvom. Na prednjoj osovini ce i dalje da se vrti onaj tocak koji je u blatu, ali posto sada zadnja osovina dobija istu snagu auto ce da se pomeri.

U ovoj situaciji je dovoljna samo blokada centralnog difa.
E sada, ako je u pitanju tezi teren, gde je ceo auto u blatu moze da se desi da proklizava i jedan zadnji tocak. Rezultat su dva tocka koja proklizavaju (jedan napred a jedan nazad), iako je centralni blokiran. Tu moze da pomogne blago pritiskanje kocnice. Desice se to da onaj tocak koji se vrti dobije neko opterecenje preko kocnice, i onda snaga pocne da se prenosi i na drugi tocak. Medjutim, to ne pomaze bas uvek.

Prava stvar je blokada prednji i/ili zadnjeg diferencijala. Znaci prethodna situacija, blato, centralni blokiran, proklizava jedan zadnji tocak. Kada se blokira zadnji diferencijal, vise nema proklizavanja tog zadnjeg nego se onda vrte oba zadnja. Uz onaj prednji koji se vrti rezultat je tri tocka koja proklizavaju. To je obicno dovoljno za izvuce auto iz tezeg blata.
Ako postoji i blokada prednjeg, onda se sva cetiri tocka okrecu istim brzinama i dobijaju istu snagu. Bas tesko blato ili veliki uspon je potreban da auto ne moze ni sa sve tri blokade da se izvuce.

E sad, za kraj da pomenem i diferencijale sa delimicnom blokadom. Postoji vise tipova - lamelni, viskozni, TorSen itd. ali ova tri su najcesca.
Svi rade na isti princip, stvaraju neki otpor izmedju dve osovine koje izlaze iz diferencijala i kucista diferencijala i tako ne dozvoljavaju da sva snaga ide na jednu osovinu. Dozvoljava delimicno proklizavanje da bi se osovine okretale razlicitim brzinama u krivini, ali razlika brzina ne sme da predje neku granicu koja je odredjena konstrukcijom diff-a. Rezultat je da se osovine okrecu razlicitim brzinama, ali se opet okrecu obe osovine.
Najcesce se koriste viskozni i lamelni tok je torsen malo redji (i najskuplji je). Lamelni se trosi vremenom, dok viskozni i torsen ne. Mada viskoznog je sto ce se pregrejati ako jedna osovina nema nikakav otpor pa se vrti, sto ce da dovede do kvara i potpunog zakljucavanja (nije tako lose, a? ;) ). Mana torsena je sto ne moze da radi kada je jedan tocak potpuno neopterecen (u vazduhu). Tada ce da radi kao obican dif - vrtece samo taj tocak koji je u vazduhu. Ako taj tocak dobije makar malo opterecenje (stoji u blatu ili na ledu) torsen ce raditi i prebacije snagu na drugi tocak koji je na suvom i pokrenuce auto.
Hummer recimo ima torsen diferencijale. Lamelne obicno imaju automobili sa pogonom na dva tocka. Viskozni isto kod pogona na dva tocka, ali cesto kao centralni dif. kod putnickih automobila sa pogonom na sva cetiri. Npr. Lancia Delta integrale ima prednji diff obican (otvoren), centralni je viskozni, a zadnji torsen. kod novijih modela je zadnji isto otvoren ali sa mehanickom blokadom (kao centralni kod Nive).

E sad reduktor Smile
Svi znate kako izgleda bicikl sa 10 brzina. Imate pet zupcanika pozadi i dva napred. Isto je i kod nive. Ima 5 zupcanika u menjacu (5 brzina) i dva zupcanika u reduktoru (brzi i spori hod).
Kada kod bicikla stavite napred na veci zupcanik, pozadi mozete da koristite 5 brzina i prakticno imate petobrzinac.
Tako i kod nive. Kada je u brzom hodu auto koristite u normalnoj voznji i imate 5 brzina.
Kada na biciklu napred prebacite na manji zupcanik, sve zadnje brzine ce biti lakse za voznju, ali sporije. Prakticno ste ukljucili reduktor i sada je lakse da pedalate.
Isto i kod nive, ubacite u spori hod i mogu da se koriste sve brzine iz menjaca i auto ide sporije (2.1 puta sporije) ali mu je lakse jer ima vise snage na tockovima.

Poredjenje nije slucajno. Princip je isti, samo sto se kod bicikla koristi prenosnik sa lancanicima i lancem, a kod Nive su u pitanju zupcanici koji se medjusobno zupce.
Dakle, reduktor se koristi kada auto nema snage - u dubokom blatu, na strmim usponima, pod veliki opterecenjem...
" Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...? Ako je njihovo, zasto ga otimaju...? A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju... ? "
Matija Beckovic
 
arnotije
 

Podunavac kaže:

Scorpion Hunter kaže:
Kolega Podunavac Lada Niva ima tri rucice. Menjac, reduktor i blokadu. Blokada nema nikakve veze sa diferencijalima na Ladi nivi. Ako neko ne veruje neka lepo legne ispod nje pa neka pogleda gde idu rucice, rucica koja sluzi za blokadu nalazi se na reduktoru samim tim blokada diferencijala nije moguca niti postoji. Bye



Nisam kolega mehaničar i neznam gde šta ide i kako, ali znam kako radi. Naravno da Lada ima tri ručice ali menjač ovde nisam hteo da spominjem. Blokada služi da bi vrtila sva četiri točka, a ne samo dva koja su manje opterećena. Reduktor služi da smanji brzinu a poveća snagu vozila. Kako je to rešeno mehanički na Ladi stvarno ne znam, ali sam dosta vozio Ladu i znam da ima i bokadu diferencijala i reduktor.


B)
" Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...? Ako je njihovo, zasto ga otimaju...? A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju... ? "
Matija Beckovic
 
Scorpion Hunter
 Nije mi potrebna nikakva rasprava niti me zanima da se ubedjujem. Bio sam vlasnik Lade Nive odlicno znam sta je i kakva je.. Arnotije lepo si ovo prepisao...
Jedno pitanje za sve vas koji ste ovde pametovali koliko ste kilometra presli sa Ladom Nivom i dali ste pored nje vozili neki drugi terenac? Kad mi neko odgovori na postavljeno pitanje e tada cu ovde da nabrojim nedostatke Lade Nive!
 
Podunavac
 Kolega Ladu nivu sam vozio od 1996. do 2001. godine tri do pet dana u nedelji. Sektor mi se protezao na 50-ak kilometara dužine uz Dunav, što znači 80% terenska vožnja po šumskim putevima. Pre Niva moja jedinica je imala Land Rover Defendar Station Wagon 110, Nissan Patrol, Puch i Mitsubishi Pajero. Vozio sam svaki od njih. Imao sasm prilike da vozim još i Toyotu Land Cruser, Pinzgauer i UAZ. Ja nisam rekao da je Lada Niva bilje vozilo od konkurencije niti da je visoke kvalitete, nego da ima redukciju i blokadu. A kvalitet joj je proporcionalan ceni. Premda su joj terenske mogućnosti daleko iznad cene.
Tri prsta 2Kolce
 
Scorpion Hunter
 Grin

http://www.youtube.com/watch?v=RUbEO9...UbEO9Yx0a8
 
kelt
 ja sam tri godine vozio landrovera diskaverija. u to vreme kad sam ga kupio moj drugar je kupio novu nivu. moj polovan disko je kostao 4.500 eura a njegova nova niva 8.500. posle tri godine ja na diskou sam samo uradio jedam homo zglob dok je on na nivi izmenjao kojesta, a uvek mu je trosila vise plina nego moj disko iako je bila 300 kubika slabija i otprilike 500kg laksa. obojica smo prodali ta kola a ja i dalje sanjam land rovera a on kad vidi nivu samo kaze -daleko joj lepa kucaOi
Mi necemo reci gde praznina zveci
Kao klepka suplja,
Mi hocemo dela velikih bez reci-
Zuljeva i znoja, stradanja i vere,
Pelina iz cije zuci pcela bere
i med slatki skuplja.
A. Santic
http://www.youtube.com/watch?v=pDIl8R...re=related
 
Indjijanac
 niva je na terenu odlična,ali traži da se svakodnevno vozi i onda nije problem,ali ako odstoji 7-8 dana da se nevozi muka
IndjijanacĆIRKO PA JEL TI NEZNAŠ DA U INDJIJU IMA DJUNGLA?
http://www.youtube.com/watch?v=vOipjp...page#t=25s
 
arnotije
 

Scorpion Hunter kaže:
Nije mi potrebna nikakva rasprava niti me zanima da se ubedjujem. Bio sam vlasnik Lade Nive odlicno znam sta je i kakva je.. Arnotije lepo si ovo prepisao...
Jedno pitanje za sve vas koji ste ovde pametovali koliko ste kilometra presli sa Ladom Nivom i dali ste pored nje vozili neki drugi terenac? Kad mi neko odgovori na postavljeno pitanje e tada cu ovde da nabrojim nedostatke Lade Nive!


Niko nema nameru da se raspravlja,samo iznosimo svoj misljenja. A tekst jeste prepisan lepo je oznaceno navodnicima(sto znaci da se citira) Zbunjen Inace pored lade nive koju imam sluzbenu i koja je druga po redu, na poslu vozim i Land Rover Discovery II sa 2.5 dizelom, jos sam vozio, toyota Hilux,4 runner i Land cruiser, Nisan L200, pajera i kratke i dugacke, samuraja, bombardiera,feroze itd itd (usput ako je neko zainteresovan prodajem pajera 2003 3,5gdi benz ;) registrovan na invalida, za clanove portla Srbija lov poseban popust ;) ) i da ne nabrajam vise da me ne razumete pogresno, jer ovde se zbog brdskog terena dosta voze dzipovi tako da ... eto cisto da odgovorim na ovo pitanje : " Jedno pitanje za sve vas koji ste ovde pametovali koliko ste kilometra presli sa Ladom Nivom i dali ste pored nje vozili neki drugi terenac?
Pozzz i sve najbolje
" Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...? Ako je njihovo, zasto ga otimaju...? A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju... ? "
Matija Beckovic
 
DakiNS
 JBG Indjijanac pa treba održavati kondicijuGrin
KADA BUDEM LOVIO U VEČNIM LOVIŠTIMA LOVIĆU SA BRETONOM
 
Scorpion Hunter
 Kelt slazem se sa tobom iveli 3

Lada Niva:
-Motor i menjac: nikakve razlike na njima nema sve isto kao i na ostalim Ladama. Menjac dobar precizan i izdrzljiv. Motor u klasi sa nasom Zastavom cak su se u nekim slucajevima Z-101 bili bolji od Lade. Ni sa jednim drugim stranim proizvodjacem Ladin motor ne moze da se uporedjuje jer je daleko-daleko nizeg kvaliteta... Na motoru glavna boljka Lanac-Lancanici i Spaneri koji crkavaju veoma brzo pa motor melje kao krunjac za kukuruz svaka zamena fabrickih je sve losijeg i losijeg kvaliteta pa su popravke istog sve cesce i cesce. Motor koji predje preko 100 000 km je premija jer se ostali kvare mnogo pre.
Sto se tice trapova Kugle najlosije na svetu na mnogo Lada ispada u voznji takav kvar moze da izazove katastrofalne posledive.Zadnji silen blokovi cest kvar rezervni deo najlosijeg kvaliteta na svetu i cesto riknjavaju. Dalje pogon ima najlosiji pogon od svih terenskih vozila. Kardani najlosiji na svetu krstovi mnogo brzo stradaju pa skljoca u voznji na svako oduzimanje i dodavanje gasa. Mana zadnjeg diferencijala je da se iskrivi kod prevelikog opterecenja. Mana prednjeg pogona su homokineticki zglobovi crkavanjem samo jednog homokinetickog zgloba ostajete bez pogona ne mozete da se maknete.
Tu je i reduktor najgoreg kvaliteta na svetu koji je cesta boljka na njoj. Na mojoj kad je riknuo u ono vreme platio sam ga 700 maraka-350evra jer je bio onaj prelazni period evro-marka...
Enterijer najgori na svetu. Sedista fabricka gotovo da nema ni jedna jer brzo ispucaju metalni delovi u njima pa ih vlasnici zamenjuju sedistima od drugih automobila.
Vozne karakteristike mnogo teska na volanu pojedini traktori se lkse motaju na volanu d nje. Veoma mali ugao okretanjem volana ima mmnogo mali ugao tockova (ajnslak) pa je istu veoma tesko voziti po gradu... Kocioni sistem uzasan predja kociona klesta skljocaju i na novoj.
Po auto-putu zivi uzas za voznju ko izdrzi za volanom dva sata bez odmora svaka mu cast Grin
Limarija zivi uzas na svojoj dva putakompletno sam je radio.
Sto se tice potrosnje necu ni da komentarisem preterano trosi u odnosu na njenu kubikazu. sto se tice benzinke. Dizelke su neuskladjene sa pogonom koji je od bezinca..
Jedina vrlina Lade Nive su GUME sa kojima izlazi svuda inace stavite na njoj neke druge tockove kao ja na mojoj sto sam imao od Suzuki Samuraja imao sam i siroke gume ma to nema sanse da ide po blatu. Znaci tajna Ladinih terenskih karakteristika su Tagom gume i kratko medjuosovinsko rastojanje a prvenstveno gume. Sa takvim gumama uskim sa velikim hranponima svaki terenac bi svuda izasao. Sve ostalo na Ladi je tesko smece najnizeg kvaliteta za te pare i jeftinije sto rece Kelt ima mnogo bolji dzip...

Malo je predugacko ali nadam se da sam neke stvari objasnio ko je ima sigurno ima neki od navedenih problema... Bye
 
Skoči na forum:

Reklame
REKLAMIRANJE NA SRBIJALOV
PRIJAVA
Još uvek niste član?
Kliknite ovde za registraciju.
Online korisnika
Online gostiju: 31
Online članova: 0


Ukupno članova: 4,464
Najnoviji član: Aca Baikal M...

Poslednje vesti
ПРЕГЛЕДАНО 1.000 ОЧНИХ СОЧИВА
Изабрано ново руководство Ловачког савеза Во...
СКУПШТИНА ЈЕДНОГЛАСНО УСВOЈИЛА ИЗВЕШТАЈЕ И П...
ЗАКАЗАНА СЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ЛОВАЧКОГ САВЕЗА Ц...
СТРУЧНЕ ТРИБИНЕ ТОКОМ САЈМА

Pričaonica
Morate se logovati da biste pisali poruku.


Lela
Offline
· 17.05.2025. 12:37

Krivolov se odvija u Zapadnoj Srbiji, Opština Požega, okolna sela ! Ubijaju se srne !!!


tomo vrbas
Offline
· 20.04.2025. 08:48

Христос Васкресе.


avatarPlaninko011
Offline
· 04.11.2024. 07:37

Milane imas temu izbor prve puske za pocetnike mada tesko da ce neko nesto smisliti protiv Z6 e sad taj Lupo ne znam.


avatarMilanO
Offline
· 15.10.2024. 05:38

Pozdrav ljudi, hvala za prijem, imao bih par pitanja sa obzirom da sam tek dobio sve potrebne dozvole za lov, a ranije nisam lovio, zanima me šta mislite ovoj kombinaciji. Benelli Lupo i Swarovski Z6


tomo vrbas
Offline
· 01.01.2024. 19:30

Сретна Нова година колеге ловци да сте ми живи и здрави, и да вас ловачка срећа и око и даље служе! 🍻





avatarPlaninko011
Offline
· 01.01.2024. 17:21

Drage kolege želim vam zdravlja, lične i lovačke srece u 2024toj. (I da nam se ružne stvari ne ponavljaju).


avatarslavaplana
Offline
· 15.12.2023. 13:46

Niko ništa ne piše na forumu.LSS radi punom parom.Ima podršku lovaca.Jedni isti 30 god sede po U.O.i udruženjima.Nisu oni krivi mi smo Cenzurisano što to trpimo.


avatarStevo Kuzmanovic
Offline
· 14.02.2023. 09:13

Drug i ja bi se učlanili u neko lovačko društvo u Banatu, da li neko zna gde se primaju članovi sa strane?


avatarStevo Kuzmanovic
Offline
· 14.02.2023. 09:10

Pozdrav svima..


Anita Randjelovic
Offline
· 11.02.2023. 15:09

Da li neko zna proceduru zamene cevi kod karabina?

64,712,154 posete www.srbijalov.com