Lovački portal SRBIJALOV - Forumske diskusije: Izbor prve puške za početnika!

Navigacija
 Naslovna
 Vesti
 FORUM
 Pravila sajta
 Kodeks lovaca
 Kalendar lova
 Članci o lovu
 Sajmovi lova
 Galerija
 Linkovi
 Knjiga gostiju
 Kontakt
 REKLAMIRANJE
REKLAME
REKLAMIRAJTE SE KOD NAS

Domen za Lovačka udruženja

Lovački savez Centralne Srbije

INTERMAKER
Vreme

Pregled teme
 Štampaj teme
Izbor prve puške za početnika!
DralePG
 Pozdrav svima , ja sam pocetnik u lovu idem na takmicenja u lovnom streljastvu i zanimam me dali je dobra puska zastavina 308 za lov ?? Do sad sam sa njom pucao samo u metu na 100 i 200 m i dobro se pokazala a i municiju je lako nabavit samo me zanima kakva je za lov i koliko se krece cijena posto bi da kupim jednu ?? Hvala !

Pravilo foruma je da se predstavimo ili u profilu (sto kod vas nije dobro uradjeno) ili u temi" Predstavite se"
Srbijalov Admin Tim!
DralePG priložio:
255723_1742155397599_1350134373_1479880_4280646_n.jpg

Podunavac
 Misliš 308 Win.? A za koju divljač ili kao jedini kalibar za svu divljač? Ako planiraš da imaš samo jedan karabin za svu divljač onda može da prođe, pošto spada u srednje kalibre.
A kakva ti je ovo puška na slici? Zatvarač i sanduk su od M 70, a cev i zadnji nišan kao na M48 ako sam dobro uspeo da vidim na slici. I ova montaža liči na švenk, ali je prednji deo okrenut kontra koliko sam uspeo da vidim. Možeš li malo da objasniš ovu kombinaciju?
Tri prsta 2Kolce

Sniper Hunter
 Kakva god da je kombinacija sa puskom medalje i diplome su tu!Grin
cestitke Drale PG

DralePG

Podunavac kaže:
Misliš 308 Win.? A za koju divljač ili kao jedini kalibar za svu divljač? Ako planiraš da imaš samo jedan karabin za svu divljač onda može da prođe, pošto spada u srednje kalibre.