Lovački portal SRBIJALOV - Forumske diskusije: Bushnell

Navigacija
 Naslovna
 Vesti
 FORUM
 Pravila sajta
 Kodeks lovaca
 Kalendar lova
 Članci o lovu
 Sajmovi lova
 Galerija
 Linkovi
 Knjiga gostiju
 Kontakt
 REKLAMIRANJE
REKLAME
REKLAMIRAJTE SE KOD NAS

Domen za Lovačka udruženja

Lovački savez Centralne Srbije

INTERMAKER
Vreme

Pregled teme
 Štampaj teme
Bushnell
matakata
 Evo i cene na navishopu http://www.navish...tegorija=8

arsa
 tomo vrbas pogledaj na www.magnumserbia.rs kod njih mozes da kupis i preko interneta i da ti posalju postom a cene su jako povoljne.
lovac Joca i Luka srbijalov

zajko
 pre par dana sam pazario MK pušku ČZ 543 Lux,pa hoću da je častim sa jednim Bushnellom,pošto sam totalni početnik što se optike tiče,molio bih za savet koju da uzmem(do 200E),da bude varijabilna,i za najmanje daljine,a i za preko 100m.Ovde se većinom spominju optike za jače kalibre,a meni će čehinja da služi za rekreativno mirisanje baruta puc puc unapred hvala,pozz

Podunavac

zajko kaže:
pre par dana sam pazario MK pušku ČZ 543 Lux,pa hoću da je častim sa jednim Bushnellom,pošto sam totalni početnik što se optike tiče,molio bih za savet koju da uzmem(do 200E),da bude varijabilna,i za najmanje daljine,a i za preko 100m.Ovde se većinom spominju optike za jače kalibre,a meni će čehinja da služi za rekreativno mirisanje baruta puc puc unapred hvala,pozz

Bushnell 22 Rimfire 3-9x32. Cena sa montažom 6470 dinara. Ništa ti bolje od ovoga ne treba, ali daljine preko 100 metara ti nisu za kalibar 22 LR. Optike za ovaj kalibar se upucavaju na 50 metara a puške koriste do 80 metara. Premda za pucanje na mete može do 100 m, ali preko toga je već velik pad. Municija HV (high velocity) koja je pogodnija za veće daljine, na 100 m ima pad od 17 cm, dok na primer podzvučna (subsonic) ima pad od 27 cm.
Podunavac priložio:
bushnell_1.jpg

Tri prsta 2Kolce

acikalovac